Nordisk mesterskap karate Reykjavik 2024

26.02.2024

Norsk Karateforbund oppfordrer utøvere som satser å sende inn interesseskjema til Nordisk mesterskap 2024- Island 12-14 april 2024

• For å sikre at vi får inkludert nye utøver på vei opp og å kunne kvalitetssikre data (eks nye vektklasser), velger vi å hente inn opplysninger via dette skjemaet til Nordisk Mesterskap.
  • Hvert land kan som hovedregel stille med 2 utøvere i hver individuelle klasse i kata og kumite i Nordisk. Utøvere som deltok under Jr EM i februar vil få anledning til direkteuttak i samme WKF klasse som de deltok i, men det forutsetter at utøver må delta videre på samlinger og konkurranser for vurdering av endelig uttak.
  • Utøvere som er aktuelle for Nordisk, oppfordres til å delta på åpen samling i Stavanger og Rana.
  • Det blir arrangert Pre Camp-Nordisk samling i Oslo 22-24.mars, for de som blir tatt ut. Bor du i Nord-Norge er den samlingen frivillig, pga kostnader.
  • Uttak til Nordisk mesterskap vil gjennomføres så fort som mulig etter fristen (for å inkludere Copenhagen Open
  • Mer informasjon om selve mesterskapet finner du Her Bulletin Nordisk 2024
  • Deltagelse i Nordisk mesterskap vil være på tilsvarende betingelser som vanlig – selvkost.
  • Norsk Karateforbund har booket rom på hotell, mens flybestilling/transport til/fra HQ-hotell gjøres individuelt. Oppmøtetid er fredag ettermiddag 12.04 og vil bli informert nærmere. Se forøvrig informasjon i bulletin øverst.
  • Klubber som har majoriteten av utøvere til Nordisk vil få anledning til å delta som Coach.

Lykke til med vårens stevner og aktiviteter!

Mvh

trenerteamet v/Morten Alstadsæther